10 Aralık 2010 Cuma

Dos EQUIS radyo kampanyası övgü




Daha önce radyo kampanyası "dünyanın en ilginç adam" Dos EQUIS övdü ettik. (Bu kampanyanın TV uzantısı, tamam radyo kampanyası gem.) Ama son zamanlarda duyduğum yeni noktalar bir çift ışığında bu kampanyaya tekrar ziyaret etmek zorunda hissediyorum.

Bu kampanyadan noktalar sadece radyo ben son bellekte de kahkahalarla gülmekten çağırabilirsiniz noktalar vardır. Hatta uyarılmış onun ilk günlerinde "Genius Real Men" kampanyası, benden yüksek sesle gülüyor değil dışarı, gülümsüyor.

Yazar ya da Dos EQUIS lekelerin yazarlar biz nadiren duymak bir şekilde komik ve yaratıcı vardır. O (Euro RSCG? Ofis?) Bu atama üzerine "A" takım koymak ajansı kim neredeyse sanki.

kim kampanya aşina olmayanlar için, dünyanın en ilginç adam, dünyanın en ilginç adam neden örneklerini veya sonuçları en ilginç erkek olmanın sağlayan biri gömlekleri bir dizi büyük ölçüde oluşur dünya.

Beni güldüren bu akım sıralarda satırlar sadece üç umarım değil kasap izin verin. Her satırı bir ima taşır "O kadar ki ilginç. . . "(Yani ben kelime için tam kelime olmayabilir, benim cılk hafızasından bu çekiyorum):

Yabancı kaçıranlar onları soruşturma isteyin.

O bir Rorschach testi aced sahip dünyadaki tek adamdır.

Yıllar önce, o blokların bir şehir yapmıştı. Bugün 600.000 kişi yaşıyor ve orada çalışıyor.

Bu kısa listeden söylemek mümkün olabilir gibi, o, lekeler çok komik kılan gruplandırılmış bu birkaç kümülatif etkisi, tabii ki, onlar tarafından yüksek sesle okumak ne anlama geldiğini çok iyi seslendirme adam döküm , bir blog yazısı okumak yerine.

Ben bu kampanya sevgi dolu tüm bu zaman harcıyorum nedeni ve un-komik topal hemen hemen tüm muhtemelen esprili reklam ne kadar grafik bir hatırlatma olmasıdır. Size komik olmak, sadece bir gülümseme getirebilir yüksek sesle gülmek yapmak zorunda değildir. Ama gördüğüm ve o komik olması amaçlanmıştır duymak şeyler SO KADAR sadece değildir. Bu mizah başarısız oldu. Mizah-yapı, form ve hızı gibi. Ama asıl komik içerik yoksun.

Biz ne kadar kötü taklit komik reklam (yani, en çok reklam) ortaya çıkıyor ki gerçekten komik reklamlar karşılaştığınızda nadir vesilesiyle yalnızca's. Ve ne kadar paha biçilmez hakiki mizah bir marka olabilir. Ben Dos EQUIS satış yıl son çift üzerinde devam etmektedir bilmek isterdim. Herkes biliyor musun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder